poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wymianka tagowa ze sklepikiem "Na strychu"

Jak tylko zobaczyłam informację na blogu sklepiku "Na strychu" o wymianie tagowej, od razu wiedziałam, że wezmę w niej udział. Zresztą już o niej na blogu wspominałam o tu. Sami zobaczcie na blogu sklepu, ile osób wzięło udział w tej akcji.
Ja już z niecierpliwością czekam na swój wylosowany tag. A w tzw. "międzyczasie" pokażę Wam swój wkład w tę wymianę.
Mój tag jest dwustronny. Powstał z przepięknych papierów zakupionych dawno temu w sklepie Hopmart. Stemple też od Pani Iwony są. Kwiaty wiśni to Scrapcafe. Różyczki to stonogi.pl i scrap.com.pl (niestety już niedostępne).

Tutaj pierwsza strona


 Tutaj druga strona


Tu trochę bliżej


A tutaj więcej szczegółów. 

 
Nie pamiętam, kiedy tak szybko zrobiłam jakąś rzecz. Mam nadzieję, że sprawi przyjemność osobie, która go wylosowała i spodoba się :).

1 komentarz:

gurka_krolowa pisze...

Masz nadzieję?! mało ze stołka nie spadłam jak zobaczyłam to cudo! dziękuję jest boski :D