środa, 25 kwietnia 2012

Candy, candy

Moje życie teraz toczy się w szalonym tempie :) ale ja tak lubię, tylko doba mogłaby być trochę dłuższa... bo "czasobrak" ogromny :).
Wpadam na chwilę ogłosić trzy ważne informacje.
Otóż po pierwsze na blogu Kwiatu Dolnośląskiego można wygrać darmowe wejściówki na Letnie Warsztaty Craftowe i miejsce na wybranym warsztacie Ayeedy. Ja się ustawiam w kolejce, bo na zlot się wybieram :)


Po drugie Jasz i Nulka otworzyły sklepik SODAlicious. W związku z tym na sklepowym blogu ogłosiły candy i jest do wygrania zacny zestaw, który wygląda tak:


 Po trzecie w Galerii Papieru z powodu dodruku kolekcji "Usłane różami" ogłoszono candy. Ja się na pierwszy wypust tej kolekcji nie załapałam, więc może tym razem się uda :)


Zachęcam do wzięcia udziału w tych zabawach :). Jak czas pozwoli, to jeszcze tu dzisiaj zajrzę.

Przypominam, że już w ten weekend widzimy się na I Opałkowym Jarmarku Naturalnym w Bolesławcu. Zapraszam!!!

Brak komentarzy: