czwartek, 22 grudnia 2011

Świąteczny komplecik i karteczki

Święta zbliżają się nieubłaganie :) uwielbiam ten czas oczekiwania, te wszystkie przygotowania... dla mnie to wyjątkowy czas. Z tradycją świąteczną związane jest też składanie sobie życzeń i wręczanie prezentów.
Z myślą o paniach z przedszkola mojej córci, powstał komplet złożony z bombonierki i karteczki. Przy jego wykonaniu wykorzystałam papiery świąteczne zakupione w sklepie Scrappasja, gdzie mogłam poszaleć w związku z wygraną w konkursie, o którym pisałam w tym poście :) do tego trochę koronki, gazy i świąteczny stempel z Lemonade. Obrazki Mikołajów pochodzą z Galerii Papieru. Bazy do kartek zakupione w scrap.com.pl.

Oto świąteczne ubranko dla bombonierki:


 i karteczka do kompletu


Komplecik już wręczony, mam nadzieję, że się spodobał. Rzutem na taśmę na zakończenie sezonu kartkowego powstały jeszcze trzy karteczki, które powstały na wzór kartki, którą pokazywałam wyżej


Jeszcze tu dzisiaj wrócę... do zobaczenia później.

Brak komentarzy: