poniedziałek, 10 października 2011

Podjęłam wyzwanie z HopmArt-em

Na firmowym blogu sklepu HopmArt zostało ogłoszone kolejne wyzwanie, które polegało na zrobieniu pracy z motywem "pisadła", czyli niezbędnika każdego nauczyciela. 
Ja zrobiłam kartkę, której pomysł zaświtał mi w głowie już dawno. Bazą kartki jest tekturka z bloku, użyłam do niej papieru Herbarium ILS, całości dopełniają stemplowane motywy z zestawu Daily Junque Pink Paislee (uwielbiam te stemple). Oto rezultat eksperymentu, mam nadzieję, że udany:


Z potrzeby chwili powstała też kolejna karteczka z papierów z kolekcji Wenecja od UHK Gallery. Do tego wydruk z drukarki, ćwiek i element ozdobny ze Scrapińca, stempel ze scrap.com.pl i oto jest:


Ok, no to zmykam do codziennych zajęć. Mam nadzieję, że słoneczko opuściło nas tylko na chwilę i wróci niedługo :).

3 komentarze:

Natka pisze...

Zakochałam się w twoich manekinowych kartkach...

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Pewnie że udany. Świetna kartka. No i ta maszyna do pisania :) Kiedyś był to niezbędnik, fajny pomysł na interpretację tematu. Dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam. DT HopmArt.

Made by Aisia pisze...

Bardzo mi się podobają Twoje kartki. Świetny pomysł na wyzwanie edukacyjne:-)