piątek, 14 października 2011

Konkurs sklepu Świat Pasji

Kolejny konkurs, w którym postanowiłam wziąć udział, został ogłoszony na forum scrappassion przez sklep Świat Pasji i polegał na zrobieniu kalendarza adwentowego techniką scrapbookingu na dowolnej bazie. Pomysł, jak wykonać taki kalendarz długo klarował się w mojej głowie. W końcu postanowiłam, że bazą kalendarza będzie pudełko do pizzy, którą pomalowałam na początek białą akrylówką. Do zawieszenia kalendarza dorobiłam sznureczek. 
Styl kalendarza miał być w zamyśle zimowy, więc do jego wykonania posłużyły mi papiery z kolekcji Winter Joy firmy Bo Bunny. W trakcie tworzenia kalendarza użyłam również gazy, kartoników wykonanych z papieru wizytówkowego, ćwieków ze scrap.com.pl, cyferek i zawijasów ze Scrapińca  i paru cyferek z ILS.
Poniżej fotki kalendarza, który będzie odliczał w tym roku mi i mojej rodzinie czas do moich ulubionych świąt. Niestety pogoda jaka jest każdy widzi, dlatego niestety zdjęcia są jakie są.



Miłego dnia życzę :).

3 komentarze:

Kamila Pietroń pisze...

bardzo pomysłowy :) powodzenia w konkursie :)

Ewelina pisze...

Prosze uchylic miejsca tajemnicy i zdradzic jak sa otwierane skrytki?

Kreatywna Uliczka pisze...

Dzięki Vernon :) Ewelinko skrytki otwierają się normalnie, jak każda zwykła kartka. Ułatwiają to właśnie umiejscowione odpowiednio ćwieki.