poniedziałek, 25 lipca 2011

Ślubnie

Powoli mogę pokazywać to, nad czym ostatnio pracowałam, bo śluby i wesela już za mną :)
Jak tylko dostałam zaproszenie na ślub kuzynki od razu wiedziałam, co otrzyma ode mnie w prezencie - album na zdjęcia, a jakże by inaczej. Do kompletu dorobiłam jeszcze księgę gości i pudełeczko ślubne. Oczywiście od razu też wiedziałam też, że cały komplet powstanie z cudnych papierów od UHK Gallery, które po prostu uwielbiam :)
Najpierw pokażę księgę gości:

 

Oto album na zdjęcia ze ślubu:

 
 

Uff, ale mnóstwo zdjęć, gratulacje dla tych, co dotrwali. Pokażę pudełeczko ślubne, które zrobiłam do albumów. Pomysł podpatrzyłam u Agnieszki-scrappassion, obrazki znalazłam w internecie i oto gotowy produkt:


To jeszcze nie koniec ślubnych albumów, sezon w końcu trwa cały czas :) a o tym następnym razem.

Brak komentarzy: