środa, 20 lipca 2011

Relacja z DLWC 2011

Żeby nie było, że tylko pracuję, to 9 lipca zrobiłam sobie wolne i wybrałam się do Wrocławia na Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe organizowane przez Kwiat Dolnośląski. To była bardzo dobra decyzja, chociaż nie mogłam zostać do końca imprezy i wyszłam wcześniej.Wróciłam do domu zmęczona, ale bardzo szczęśliwa.
Na początku muszę pochwalić organizatorów za wzorowe zorganizowanie całej imprezy, przynajmniej z mojej strony nie było niczego, do czego mogłabym się przyczepić. Obejrzałam dwa świetne pokazy prowadzone przez Czarownicę, która objaśniała działanie Big Shota i Ibiska z Kamaftut, które omawiały warsztat skraperki. Pokazy bardzo wiele mi rozjaśniły i uzyskałam bardzo dużo odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Korzystając z okazji zrobiłam zakupy w sklepach, które wystawiały się na warsztatach. No i w końcu udało mi się porozmawiać dłuższą chwilę z Dominiką ze Scrapińca, u której się obkupiłam za wszystkie czasy :) Udało mi się poznać i zamienić parę słów z wieloma sympatycznymi dziewczynami :)

Na zlot przygotowałam 3 prace na konkursy:
a) na konkurs monochromatyczny żółty lub niebieski ramkę

 
 

b) na konkurs "Wspomnienie z wakacji" album

 
 
 
 
 

c) identyfikator

 
 

Muszę się pochwalić, że identyfikator dostał wyróżnienie. Bardzo się z tego cieszę :) Już się nie mogę doczekać na zlot zimowy.
Ale długi post mi wyszedł. Dobrej nocy życzę.

Brak komentarzy: