wtorek, 2 kwietnia 2013

Na chrzest

Witam poświątecznie :)
dzisiaj wpadam z karteczkami na chrzest w wersji dla chłopca i dziewczynki. Użyłam w nich po raz pierwszy uroczego stempelka ze scrap.com.pl (coś nie mogę go znaleźć tam, chyba jest na tę chwilę niedostępny). Papiery pochodzą z Galerii Papieru.
Najpierw pokażę wersję dla dziewczynki

 

Wersja dla chłopca ma inną kompozycję



Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podobają te karteczki. Jeszcze tu dzisiaj zajrzę, bo w pracowni dużo się ostatnio dzieje, tylko czasu brakuje na pokazanie wszystkiego  :).

3 komentarze:

wiola_c pisze...

Piękne i pełne uroku karteczki. :)

mapowska pisze...

Super! Obie wersje bardzo mi się podobają :)
Jeszcze nie wpadłam, że tego stempelka można nie kolorować ;) Całkiem fajnie wyglada taki czysty :)

Kreatywna Uliczka pisze...

Dzięki dziewczyny za miłe słowa :). Długo nie używałam tego stempelka, bo nie umiem kolorować, ale w końcu stwierdziłam, że wcale nie muszę i to była dobra decyzja :).