czwartek, 7 lutego 2013

Pomoc dla Karolinki

Witam :) w ten mroźny słoneczny dzień :) z przyczyn ode mnie niezależnych i przez złośliwość losu jeszcze troszkę musicie poczekać na moją niespodziankę... dzisiaj przychodzę z czymś zupełnie innym... 
Pod koniec ubiegłego roku wzięłam udział w akcji charytatywnej pomocy Marcinkowi. Przyłączyłam się również do drugiego etapu tej akcji pomocy małej Karolince Urban. Razem można więcej, zachęcam do wzięcia udziału w akcji. Tu więcej informacji o całej akcji na Facebooku i link do aukcji, na których można kupić rękodzieło i w ten sposób wesprzeć leczenie Karolinki. 
Na tę chwilę można kupić 3 moje karteczki. Najpierw walentynka na różowo (aukcja):


Walentynka na czerwono (aukcja)



Karteczka z sercem (aukcja)

 

Do kupienia będzie jeszcze karteczka ślubna

 

oraz wylicytować będzie można organizer ślubny zrobiony wg mojego autorskiego projektu

 
 

Jak tylko kartka i organizer pojawią się na aukcjach, zaraz Wam o tym napiszę :).

Brak komentarzy: