wtorek, 10 lipca 2012

Zaproszenie w wersji retro

Emocje po zlocie we Wrocławiu już powoli opadają. Obiecuję relację, bo wierzcie mi jest o czym pisać, ale muszę poczekać na zdjęcia, bo sama ich nie robiłam o dziwo, więc muszę je od kogoś "pożyczyć".
W tzw. "międzyczasie " mam trochę zaległych prac do pokazania, więc zaczynamy. Zacznę może od projektów zaproszeń, które przygotowałam dla bardzo sympatycznej dziewczyny :). Do ich powstania przyczynił się ten papier ze scrap.com.pl, stemple Parisian Anthology ze Stonogi.pl i Butterfly Garden z Hopmartu, napis "Zaproszenie" z Lemonade. Całości dopełnia element tekturowy ze Scrapińca, piękny ćwiek i kwiaty z Craftmanii.


Teraz zgadnijcie, które z nich to mój faworyt ... Pozdrawiam i postaram się jeszcze dzisiaj coś pokazać w temacie ślubnym.

5 komentarzy:

Edi pisze...

Pokazuj..pokazuj, bo muszę kartkę zrobić dziś. Chętnie nałykam się inspiracji...Piękna kartelucha!

coco.nut pisze...

nie wiem jak twój, ale mój faworyt to ta druga, pewnie dlatego, że mniej "typowa" (np. ma napis na górze). ale w sumie obie piękne!

i wiem dlaczego cię nie skojarzyłam, choć nick był mi znany - wszystko przez te włosy!!! ;) ale było cie miło poznać i do następnego!!!

Kreatywna Uliczka pisze...

Coco mój faworyt to ta pierwsza, urzeka mnie od pierwszego spojrzenia :)... Coco mogłaś mnie nie poznać również przez to, że na zdjęciu w awatarze mam parę kilogramów mniej hahahaha :) to chyba nie przez włosy :)...

coco.nut pisze...

zdecydowanie przez włosy!!! twarz jest ta sama, uśmiech również :)

Kreatywna Uliczka pisze...

Coco i jak Cię tu nie uwielbiać :)...