wtorek, 19 czerwca 2012

Paniom dziękujemy :)

Zbliża się nieubłaganie koniec roku szkolnego, a w związku z tym wypadałoby podziękować paniom przedszkolankom i nauczycielom za trud włożony w wychowywanie i edukowanie naszych pociech. Na pomoc, jak ubrać te podziękowania, przyszło mi aktualne wyzwanie scrapińcowe. Szczegóły wyzwania tu.
W dowód wdzięczności dla Pań opiekujących się w przedszkolu moją córcią, powstał komplet składający się z karteczki i czterech ładnie opakowanych słodkich upominków.
Komplet powstał z papierów marki Asica-scrap "Pastelowa Rapsodia". Bardzo fajnie mi się z nimi pracowało, bo idealnie się ze sobą komponują. Tekturki oczywiście ze Scrapińca. Oto wynik mojej pracy

 

a tu jeszcze karteczka


Robota mi się w rękach pali :) a teraz uciekam do swoich papierków... może tu jeszcze dzisiaj wrócę.

1 komentarz:

asica.p pisze...

są przepiękne!!!!i z moich papierków:)no ślicznie Ci wyszło:))))
dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapińca:)

P.S.a dołącz je też do grupy flickr Asica -Scrap,tez nagradzamy:)http://www.flickr.com/groups/1960159@N20/