niedziela, 11 marca 2012

Zaproszenie na spotkanie po latach...

Trochę mnie nie było, bo byłam zajęta bardzo ważnym zleceniem. Otóż pewna klasa postanowiła spotkać się po 25 latach od matury i potrzebowali dla pewnej wyjątkowej nauczycielki zaproszenie na tę okoliczność. Wytyczna była tylko jedna, że ma być wiosennie. 
Na tapetę wzięłam papier ze scrap.com.pl, który od zawsze kojarzy mi się z wiosną (niestety już niedostępny w sklepie).  Literki pochodzą ze Scrapińca. Stempel z napisem pochodzi z Lemonade, a ten z listkami ze scrap.com-u (też już niedostępny). Z kolei stemple z zegarami pochodzą ze Scrappasji, a pocztówkowy z Kreatywnego Zakątka. Kwiatki pochodzą ze Scrapcafe. Oto gotowe zaproszenie:

a tu zbliżenie


Mam nadzieję, że stanęłam na wysokości zadania :). W związku z tą imprezą mam jeszcze do pokazania pewną rzecz, ale to jutro...

2 komentarze:

perelka111 pisze...

bardzo fajne zaproszenia:))

Rom-a pisze...

piękne zaproszenie, a jaki tekst napisałaś w srodku?