poniedziałek, 6 lutego 2012

Ślubnie różnie...

W tzw. "międzyczasie", czyli w wolnych chwilach miedzy jednym albumem, a drugim, scrapowałam swoje zdjęcia ślubne. Pokazane przeze mnie poniżej karty nie tworzą spójnej całości, łączą je tylko zdjęcia. Zależało mi na pokazaniu różnych kompozycji.

Na początek pokażę stronę, która mogłaby być okładką księgi gości. Papiery, to stara kolekcja ILS, rameczka to scrap.com.pl, pokryta białą pękającą farbą.


Kolejna strona, to papier z Galerii Rae, stempel z Lemonade i parę moich ulubionych motylków


Kolejne oscrapowane zdjęcie po  prostu uwielbiam. Do jego oprawy posłużyły mi papiery z UHK Gallery, ozdobione embossingiem w miedzianym kolorze (puder ze Scrappasji, stemple to Butterfly Garden z Hopmartu). 


Kontynuując ślubny temat, kolejna strona albumu powstała na papierze ILS, napis pochodzi  Lemonade, a kwiatuszki z Crafstore.


Pozostając w temacie ślubnym, to pokażę ostatnie zdjęcie, które doczekało się swojego miejsca w albumie. Papier i kwiatki pochodzą ze sklepu scrap.com.pl (papier niestety już niedostępny), a stempel oczywiście z Lemonade.


Nierozerwalnie ze ślubem kojarzy się oczywiście... rocznica ślubu. Korzystając ze starszych zdjęć, postanowiłam pokazać całkiem inną stylizację. Papier i stemple to Hopmart, kwiaty ze scrapuj.pl i Scrapcafe, a ćwieki z Craftmanii.


Zrobiłam sobie jeszcze małą przyjemność i powstała taka oto strona albumu. Papier to jeden z moich ulubionych papierów produkcji ILS, kwiatuszki oczywiście pochodzą ze scrap.com.pl.


Brawa i gratulacje dla tych, co dotrwali do końca. Spokojnej nocy życzę..

Brak komentarzy: