czwartek, 4 sierpnia 2011

VIP poszukiwany i chwalę się

Ja znowu z ogłoszeniami.
Otóż LEMONADE, polski producent stempelków i papierów obchodzi pierwsze urodzinki. Z tej okazji ogłoszono zabawę w poszukiwanie VIP-a, który okrągły rok będzie się cieszył rabatem w wysokości 15 %. Informacja dla wszystkich zainteresowanych znajduje się tutaj. Myślę, że warto wziąć udział w zabawie, bo stempelki z Lemonade są naprawdę warte polecenia. Wiem, bo sama używam :)


Druga informacja jest dla mnie totalnym zaskoczeniem. Otóż jakiś czas temu na blogu sklepu HOPMART został ogłoszony bardzo ciekawy konkurs. Zadaniem konkursowym było rozpoznanie osób przedstawionych na zdjęciach zrobionych podczas CHA. Po skorzystaniu z podpowiedzi Scrapki udało mi się rozszyfrować osobę z pierwszego zdjęcia. Kolejne dwie osoby ze zdjeć, są raczej tak znane, że chyba nie trzeba ich przedstawiać i rozpoznanie ich nie sprawiło mi żadnego kłopotu.
Moja radość nie miała granic, ponieważ w tym oto poście dowiedziałam się, że miałam szczęście w losowaniu i wygrałam nagrodę. Baaaaaardzo się cieszę i dziękuję Pani Iwonie za zorganizowanie tej ciekawej zabawy. Wiem, że planowane są następne konkursy i na pewno wezmę w nich udział. Was zachęcam do tego samego :)

1 komentarz:

Draft pisze...

Bardzo się ciesze, ze mogliśmy sprawić Pani taka radość. Zapraszamy serdecznie po raz kolejny na blog Hopmaru :)