czwartek, 25 sierpnia 2011

Ostatnie...

Przed urlopem oczywiście :) już przebieram nogami, bo nie mogę się doczekać wyjazdu do mojej ukochanej Chorwacji.To już jutro :).
Ale zanim udam się na zasłużony odpoczynek, pokażę Wam jeszcze moje ostatnie prace.
Pierwsza z nich to kartka na ślub, którą zrobiłam z UHK'owych papierków. Całości dopełniła przepiękna ramka ze Scrapińca . Przy okazji robienia tej karteczki zgubiłam swój ulubiony stempel, mam nadzieję, że kiedyś się odnajdzie, buuuuuuuu.


Kolejna karteczka powstała na 18-te urodziny bardzo sympatycznej Ani. Zdjęcia wyszły trochę za mgłą. Aktywny udział w powstaniu tej kartki miała biała akrylówka :).

 

Rzutem na taśmę powstało kolejne pudełko na ślub. Jak już wcześniej pisałam inspiracją dla mnie były pudełka moje mistrzyni kartkowej i albumowej Agnieszki-scrappassion. Do jego wykonania użyłam znów papierków od UHK Gallery, tym razem z kolekcji Wenecja.

 

No to zmykam teraz kontynuować przygotowania do urlopu. Jeszcze wpadnę na chwilę przed wyjazdem. Pozdrawiam.

Brak komentarzy: