wtorek, 28 czerwca 2011

Znowu wysyp cukierków :)

Wpadam tylko na chwilę z ważnymi informacjami. Ostatnio pojawiło się sporo nowych polskich kolekcji papierów i stempli, co cieszy mnie niezmiernie, że polski rynek artykułów do scrapbookingu rozrasta się w takim tempie :)  żeby jeszcze tylko moje dochody w takim tempie się rozrastały, ha ha ha :) No i pojawiły się słodkie cukierki do wygrania, a ja nie mogłam się oprzeć pokusie, by stanąć w kolejce po nie i liczę na łut szczęścia przy losowaniu :) ale po kolei:

1. w scrap.com.pl pojawiły się obłędne kolekcje dziecięcych papierów - "Mały Lord" i "Mała Ksieżniczka", z okazji ich premiery ogłoszono blog candy

2. 2 nowe kolekcje papierów i mnóstwo nowych wzorów stempli pojawiło się w Lemonade,


3. Nową, przepiękną kolekcję papierów wraz z dodatkami wypuścił sklep "Galeria Rae"


4. Nowe papierki dla The Scrap Cake zaprojektowała Pasiakowa i u niej na blogu z okazji premiery nowych papierów słodkie rozdawnictwo





Te papierki są po prostu obłędne :) rozszalały się nam polskie projektantki :) cieszy mnie to niezmiernie jak już wcześniej wspomniałam.
To jeszcze nie koniec cukierków, ale już wystarcząjąco nasłodziłam w jednym poście :)
Dobrej nocy życzę.



Brak komentarzy: