wtorek, 10 maja 2011

Składak na Komunię św.

Dłuuugo mnie nie było, ale nie obijałam się wcale przez ten czas. W tzw. międzyczasie powstało kilka prac, które w najbliższym czasie pokażę.
Jako pierwsze na tapetę idą tegoroczne kartki na Komunię św.
Pierwsza taka "normalna" z kielichem i hostią ze Scrapińca:


Druga z kolei nietypowa w formie składaka. Takie składaki podpatrzyłam kiedyś na blogu Enczy i Moni i się nimi zachwyciłam. Mój składak ma wymiary 14x19 cm. Z racji jego wielkości powstało do niego pudełko. Składak w całości powstał z papierów ILS. Do ozdobienia użyłam ramki ze Scrapińca, kwiatków ze scrap.com.pl i kwiatuszków z Craftstore.
Pudełeczko:


Karteczka


A obiecane zdjęcia albumu już wkrótce i przepraszam za jakość zdjęć, ale ciężko się fotografuje taką kartkę. Mam nadzieję, że osobie obdarowanej bardzo się spodoba.

Brak komentarzy: