poniedziałek, 16 maja 2011

Ogłoszenia

Mam parę słów do napisania w końcu. Tyle się ostatnio dzieje wokół mnie i nie tylko, ale ile dopiero się będzie działo ho ho :) ale po kolei:

18 czerwca IV Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu, tutaj na blogu Filki więcej szczegółów, zapowiedziano mnóstwo atrakcji, konkursów, pokazów i warsztatów. Tam po prostu trzeba być :)


Bliżej, bo w Lubinie w dniach 25-26.06.2011 r. I Ogólnopolskie Warsztaty Rękodzieła Artystycznego. Impreza przygotowywana z wielkim rozmachem. Na blogu imprezy pełny harmonogram imprezy z opisem warsztatów i sylwetek instruktorów. Kolejna impreza, na której warto być.


No i ostatnia moja propozycja to Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe. Więcej informacji na blogu Kwiatu Dolnośląskiego tu i tu. Ja byłam na zlocie zimowym i mówię warto się tam wybrać. Oprócz warsztatów i pokazów organizowane są oczywiście też różne konkursy.


Jest w czym wybierać :) ja właśnie mam problem i nie wiem, na co mam się zdecydować :) a mówią, że od przybytku głowa nie boli hahaha.

Brak komentarzy: