poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Wyzwanie Craftmanii

Trochę czasu mnie nie było, ale to nie znaczy, że nic nie robiłam :) Jak tylko przeczytałam o kolejnym wyzwaniu Craftmanii na wykonanie dowolnej pracy w czarno-białej kolorystyce, od razu wiedziałam, że wezmę w nim udział, bo w głowie narodził  się pomysł na kartkę. No i tutaj zaczęły się schody, bo okazało się, że mogę nie mieć czarnego papieru w biały wzór, ale po dokładniejszym przekopaniu moich zasobów znalazłam go. No i pasował jak ulał do pomysłu, jaki mi wpadł do głowy. Okazał się nim papier z kolekcji Zauroczenie o wdzięcznej nazwie "Oczarowanie", zakupiony w scrap.com'ie jakiś czas temu. Pięknie pasowała mi do tej karteczki ramka ze Scrapińca.
Oto efekt mojej pracy:


Karteczka poleci do mojej cioci na okrągłe urodzinki.
Pozdrawiam i może dzisiaj jeszcze wrócę, bo mam do pokazania pracę na inne wyzwanie.

Brak komentarzy: