piątek, 18 marca 2011

Chrzest Bartusia

Zaczęło się od tego, że zostałam poproszona o zrobienie zaproszeń na uroczystość chrztu św. Bartusia. Miało być ze zdjęciem. Hm, odpowiedzialność była wielka, ale myślę, że sprostałam zadaniu, bo zaproszenie bardzo się podobało zarówno osobie zamawiającej w osobie mojej osobistej kuzynki (więc sami rozumiecie presję), jak i zaproszonym gościom.
Jak tylko wybrałam zdjęcie, to wiedziałam, że zaproszenie będzie zrobione z papierów
I lowe scrap z kolekcji Herbaciany Ogród.

Oczywiste było też, że Bartuś oprócz zabawki, dostanie ode mnie pamiątkowy album. Powstał on z papierów ILS z kolekcji Wintaż. Do tego tradycyjnie tekturowe elementy ze Scrapińca, parę dziurkaczowych motylków i oczywiście plus kilka wolnych chwil i oto moje dzieło gotowe:

 A teraz karteczka do kompletu


Dodatkowo zrobiłam dwie karteczki - dla mamy i brata. Pomysł na ozdobienie świeczki podpatrzyłam u Agnieszki-scrappassion. Karteczki prezentują się tak:


No, a teraz będzie koniec tego przydługiego posta ha ha ha ... Spokojnej nocy życzę :)

Brak komentarzy: